Продавець Обивочные и одежные ткани розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
400 відгуків
Обивочные и одежные ткани
+38097-907-68-80
+380979076880
+380939902903

Вантажоперевезення "Нова Пошта".

Вантажоперевезення "Нова Пошта".

"Нова Пошта" – оператор №1 на ринку експрес-доставки, який надає послуги швидкої, зручної та надійної доставки документів, посилок та вантажів у будь-яку точку України.
Сьогодні послугами Компанії користується кожен третій українець, отримуючи товари через Інтернет або ж надсилаючи посилки рідним та близьким.
"Нова Пошта" пропонує комплексні рішення, а також має спеціальні пропозиції для Інтернет-магазинів, які включають ряд додаткових послуг.

Швидко!

Широка мережа відділень по всій території України в поєднані з унікальною схемою організації внутрішньої логістики забезпечують швидкість доставки.
Зручно!
Сучасно обладнані відділення різноманітного формату (поштові та вантажні) розташовано поряд з Вашою домівкою чи місцем роботи, в яких на Вас чекає люб'язний та кваліфікований персонал, забезпечують зручність відправки та отримання відправлень різної ваги та габаритів.
Надійно!
Сучасні, інноваційні методи роботи забезпечують впевненість у збереженні та точність доставки.

Історія Компанії "Нова Пошта"
2001 рік – ідея створення
"Нова Пошта" стала піонером ринку експрес-доставки, ризикнув запропонувши принципово новий формат: доставка по всій території України протягом 24 годин. Відділення у Києві, Полтаві та Харкові, восьмеро співробітників та нездоланне прагнення створити ефективний бізнес склали основу майбутнього лідера ринку – Компанії "Нова Пошта".
2002 - 2007 роки – стабільне зростання
Компанія зосередила свої зусилля виключно на корпоративному ринку – в сегменті В2В, тобто під задачі бізнесу різноманітних розмірів та напрямків. "Нова Пошта" стабільно розвивається й поступово відкриває кілька десятків відділень у найбільших містах України.
2008 рік – нові загрози – нові можливості
Криза змусила піти з ринку або ж змінити модель бізнесу багато компаній. У цей час "Нова Пошта" запропонувала ефективне рішення: оптимізацію логістичних процесів для бізнесу будь-якого масштабу, що давало змогу клієнтам зосередитись виключно на своєму основному виді діяльності.
В результаті, нестабільна економічна ситуація забезпечила додаткові можливості для зростання й розвитку Компанії "Нова Пошта".
2009 - 2010 роки – чітка стратегія
В цей час Компанія долає своєрідну межу: відкрито 100 відділень.

За два роки "Нова Пошта" розробила стратегію подальшого розвитку мережі та охопила ринок В2С, завдяки своїй пропозиції "логістики під ключ" для Інтернет-магазинів.
2011 - 2012 роки – активний розвиток
Компанія "Нова Пошта" – самий динамічний оператор ринку експрес-доставки:
у січні 2011 року Компанія нараховувала 139 філій, у січні 2012 року – 490, у грудні 2012 року – 1050. Сучасно обладнані поштові відділення розташовано як у невеличких селищах, так і в спальних чі центральних районах міст, у бізнес-центрах, а великі вантажні відділення – у промислових зонах.
Окрім кількісних чинників, Компанія "Нова Пошта" претендує на лідерство в царині технологій та інновацій, оскільки регулярно запроваджує сервісні новинки для корпоративних та приватних клієнтів. Компанія запускає програму лояльності "Збільшуй можливості", дозволяє здійснювати інтеграцію операційних систем через АРІ, а також формує функціонал "Особистого кабінету".
Влітку 2012 року Компанія "Нова Пошта" випускає для приватних клієнтів мобільний додаток для операційних систем iOS та Android, який входити в ТОП-3 безкоштовних бізнес-додатків в Україні.
2013 рік – сьогодення

Компанія "Нова Пошта" стає ближчою до клієнтів:
послугами Компанії користується кожен третій українець, коли отримує покупки, зроблені через Інтернет, або відправляє посилки рідним та близьким.
13 лютого Компанія "Нова Пошта" запускає офіційні групи у Facebook, Вконтакті та Twitter, які швидко перетворюються на "клуби за інтересами" для клієнтів Компанії.
Важливим кроком у розвитку Компанії ставши запуск сортувального терміналу у Львові – це свідчить про суттєво новий підхід "Нової Пошти" до організації логістичних процесів, що в свою чергу дозволяє прискорити опрацювання та доставку відправлень.